Veelgestelde vragen: abonnementen
Welke abonnementen zijn er?
Er zijn verschillende abonnementen beschikbaar die toegang geven tot Plopsaland De Panne. Een overzicht van deze abonnementen en de bijhorende voordelen kan je hier terugvinden.
Hoe lang is mijn abonnement geldig?
Een abonnement is steeds 1 jaar geldig vanaf de dag van het eerste bezoek.
Is parkeren inbegrepen in mijn abonnement?
Parkeren is niet standaard inbegrepen in een abonnement. Parkeren is inbegrepen in een Plopsa Premium Pass en Plopsa-GoldCard. Heb je een ander type abonnement? Dan kan je een los parkeerabonnement aanschaffen.
Is het parkeerabonnement geldig bij alle Plopsa-parken?
Met een parkeerabonnement kan je parkeren op de parkings van alle Plopsa-parken, m.u.v. Plopsa Station Antwerp.
Mag ik met mijn parkeerabonnement ook bij de Plopsa-parken parkeren wanneer ik het park niet bezoek?
Met een parkeerabonnement mag je enkel parkeren op de parkings van de Plopsa-parken tijdens jouw parkbezoeken. Buiten de openingstijden van de parken, mag je niet op de Plopsa-parkings parkeren.
Wat zijn de voorwaarden van een parkeerabonnement?
- Het parkeerabonnement is persoonsgebonden en geeft een vastgesteld persoon (+18) met een geldig rijbewijs de mogelijkheid gebruik te maken van het parkeerterrein voor één auto per dag, uitsluitend in combinatie met een parkbezoek.
- Het parkeerabonnement is 1 jaar geldig vanaf het eerste gebruik.
- De eigenaar van het parkeerabonnement dient bij gebruik zelf in het voertuig aanwezig te zijn.
- Het parkeerabonnement geeft bij grote drukte geen voorrang of garantie op een parkeerplaats. Indien er geen parkeerplaats (meer) beschikbaar is, heeft u geen recht op compensatie.
- Het is niet toegestaan het parkeerabonnement uit te lenen aan derden of anders te gebruiken dan de hierboven vermelde voorwaarden.
- U dient de aanwijzingen van de dienstdoende parkeerwachters op te volgen.
- Parkeerabonnementen kunnen los van een abonnement of ticket aangekocht worden.
- Parkeren met een parkeerabonnement is enkel toegestaan tijdens de reguliere openingstijden van het attractiepark of tijdens evenementen die in het park of het theater worden georganiseerd.
- Het parkeerabonnement kan niet gebruikt worden op de parking bij Plopsa Station Antwerp.
- Abonnementen worden niet teruggenomen, uitbetaald, vervangen of verlengd.
- Misbruik wordt gerechtelijk vervolgd.
Komt mijn kind in aanmerking voor een abonnement aan kindertarief?
Voor kinderen tussen 85 cm en 99 cm kan je een Junior-abonnement aan verlaagd tarief aankopen. Kinderen worden hierbij gemeten met schoenen aan.
Mijn kind is tijdens de looptijd van het abonnement groter geworden dan 1 meter. Wat nu?
Het abonnement van uw kind (tussen 85 cm en 99 cm) blijft geldig tot aan de vervaldatum, zelfs als uw kind groter wordt dan 1 meter tijdens de looptijd van het abonnement.
Kan ik mijn abonnement gebruiken op dagen waarop de parken uitverkocht of afgehuurd zijn?
Op ‘uitverkochte’ of ‘afgehuurde’ dagen krijg je geen toegang tot het park met je abonnement. Je krijgt op zo'n dag enkel toegang tot het park indien je beschikt over tickets via de externe partij, die het park voor die dag exclusief afgehuurd heeft.
Ik ben mijn abonnement verloren. Wat nu?
Bij verlies is het mogelijk om voor €5 een duplicaat van je abonnement te krijgen aan het onthaal bij de ingang van het park.
Mijn abonnement is gestolen. Wat nu?
Bij diefstal kan je, op vertoon van een kopie van het politieattest, een gratis duplicaat krijgen van je abonnement aan het onthaal bij de ingang van het park. Indien je niet in het bezit bent van dit attest, kan je voor €5 een duplicaat verkrijgen.
Kan ik mijn abonnement doorgeven aan iemand anders?
Een abonnement is strikt persoonlijk en kan enkel gebruikt worden door de persoon wiens naam en foto op het abonnement vermeld staan.
Zijn de shows, evenementen, parades en ontmoetingen inbegrepen in mijn ticket of abonnement?
De toegang tot shows, evenementen en ontmoetingen is inbegrepen in een toegangsticket of abonnement voor Plopsaland De Panne, tenzij anders vermeld.