Veelgestelde vragen: abonnementen via domiciliëring

< Terug naar overzicht

Kan ik een abonnement via domiciliëring (maandelijkse betaling) aankopen?
Ja, als je een Plopsa Park Pass of Plopsa Premium Pass wil aankopen, kan je ervoor kiezen om per maand te betalen. Deze optie is enkel online beschikbaar. De betaling verloopt in dit geval elke maand automatisch. Je abonnement is minstens 12 maanden geldig, je betaalt dus minstens 12 maanden. Je abonnement is meteen actief na de eerste betaling. Bij aanvang van een nieuwe looptijd kan de prijs automatisch geïndexeerd worden.

De automatische betaling van mijn abonnement via domiciliëring is mislukt. Wat nu?
Als de automatische betaling mislukt is, wordt jouw abonnement mogelijk geblokkeerd. Je kan in dit geval contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. Onze medewerkers kijken dan graag na wat er fout gelopen is en bezorgen je een nieuwe betaallink.

Ik heb een nieuw rekeningnummer. Hoe kan ik dit doorgeven?
Je kan in dit geval contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. Onze medewerkers zullen jouw rekeningnummer vervolgens aanpassen.

Mijn abonnement via domiciliëring is geblokkeerd. Hoe komt dit?
Je abonnement via domiciliëring kan geblokkeerd worden als de automatische betaling mislukt is. Je kan in dit geval contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. Onze medewerkers kijken dan graag na wat er fout gelopen is.

Hoe kan ik mijn abonnement via domiciliëring stopzetten?
Je kan jouw abonnement via domiciliëring opzeggen per aangetekende brief, ten laatste één maand voor het einde van de looptijd van het abonnement. Als het abonnement niet tijdig opgezegd wordt zoals voormeld, zullen zowel het mandaat als het abonnement stilzwijgend verlengd worden voor eenzelfde periode en met dezelfde opzegmogelijkheid.