Iets verloren?
Verloren voorwerpen worden verzameld bij het onthaal aan de ingang van het park (Plopsa Coo Ardennes: bij de Zetellift). Ben je iets verloren, vul dan gerust een meldingsformulier in. Mocht je na je bezoek alsnog een verlies willen melden, kan dit via:
- Plopsaland De Panne: customerservice.pdp@plopsa.be
- Plopsaqua De Panne: customerservice.paq@plopsa.be
- Plopsa Indoor Hasselt: customerservice.pih@plopsa.be
- Plopsa Station Antwerp: customerservice.psa@plopsa.be
- Plopsaqua Landen-Hannuit: customerservice.paqhl@plopsa.be
- Plopsa Coo Ardennes: customerservice.psc@plopsa.be
- Plopsa Indoor Coevorden: customerservice.pic@plopsa.nl
- Holiday Park: customerservice@holidaypark.de
Teruggevonden voorwerpen kunnen na contact met de Customer Service afgehaald worden in het hoofdkantoor van Plopsa te De Panne (voor Holiday Park te Hassloch) of worden terugbezorgd aan de eigenaar, tegen betaling van de verzend-, verpakkings- en administratiekosten.