Veelgestelde vragen: Studio 100-sprookjesmusical Sneeuwwitje

< Terug naar overzicht

Wanneer vinden de shows van Sneeuwwitje plaats?
Je kan alle speeltijden van de Studio 100-sprookjesmusical Sneeuwwitje hier terugvinden.

Waar kan ik tickets kopen voor Sneeuwwitje?
Je kan jouw tickets voor de Studio 100-sprookjesmusical Sneeuwwitje best online aankopen. Het is ook mogelijk om ter plaatse aan het onthaal van Plopsaland De Panne tickets te kopen op basis van beschikbaarheid.

Ik heb online tickets gekocht. Kan ik ze vanop mijn smartphone tonen?
Online tickets hoeven niet geprint te worden. Tickets kunnen ook vanaf je smartphone gescand worden. We vragen je om de barcode of QR-code van het ticket zo groot mogelijk te maken en de helderheid van je smartphone op 100% te zetten.

Ik heb online tickets gekocht, maar heb geen e-mail met de tickets ontvangen. Wat nu?
Controleer zeker ook even je map met ongewenste e-mails of spam. Mogelijk is de e-mail met de tickets daarin beland. Heb je de tickets daar toch niet gevonden? Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. Vermeld hierbij zeker jouw naam, e-mailadres en het nummer van jouw bestelling, indien je hierover beschikt. Onze medewerkers doen vervolgens het nodige om jouw tickets alsnog te bezorgen.

Ik heb online tickets gekocht, maar heb een verkeerd e-mailadres ingegeven. Wat nu?
Je kan in dit geval contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. Vermeld hierbij zeker jouw naam, e-mailadres en het nummer van jouw bestelling, indien je hierover beschikt. Onze medewerkers doen vervolgens het nodige om jouw tickets alsnog te bezorgen.

Kan ik mijn tickets verplaatsen naar een andere datum?
Je kan in dit geval contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. Vermeld hierbij zeker jouw naam, e-mailadres, het nummer van jouw bestelling, indien je hierover beschikt, en de gewenste nieuwe datum. Onze medewerkers zullen vervolgens, op basis beschikbaarheid, jouw tickets verplaatsen naar een andere datum.

Hoe kan ik een ticket voor een persoon in een rolstoel reserveren?
In het theater zijn plaatsen voorzien voor personen in een rolstoel. Om een ticket voor een persoon in een rolstoel te reserveren, kan je contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. Vermeld hierbij zeker jouw naam, e-mailadres en de datum en tijdstip van de show waarvoor je het ticket wil reserveren.

Hoe lang duurt de voorstelling?
De voorstelling duurt 1 uur en 35 minuten.

Is toegang tot Plopsaland De Panne en/of Plopsaqua De Panne inbegrepen in mijn showticket?
Toegang tot Plopsaland De Panne en/of Plopsaqua De Panne is niet standaard inbegrepen in een ticket voor de Studio 100-sprookjesmusical Sneeuwwitje. Er zijn wel voordelige combitickets voor Sneeuwwitje inclusief toegang tot Plopsaland De Panne beschikbaar. Je kan deze combitickets online aankopen. Je krijgt dan een hele dag toegang tot Plopsaland De Panne op dezelfde dag als de Sneeuwwitje-musical.

Waar en wanneer vindt het diner ‘Sneeuwwitje en de Zeven Desserten’ plaats?
Heb je het diner ‘Sneeuwwitje en de Zeven Desserten’ bijgeboekt? Dan ben je vanaf 2 uur voor aanvang van de voorstelling welkom in het Prinsessia Restaurant. Je kan Plopsaland De Panne vanaf dan betreden via de hoofdingang.